Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie posiada nic więc nic innego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze jednak to, co nowoczesne, jest najodpowiedniejsze - czasami najbardziej skuteczne składają się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym tak jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwala to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru oraz odpowiednio zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie żyło dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy również wiedzy na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają prowadzącym na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami także wykładami także dochodzą do nich z wysokim entuzjazmem. Często bardzo lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne i pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą mieli problem z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Zobacz też: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno odbywać się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, a po jakimś terminie właściwe działanie staje się dla nich nawykiem.

Komentarze

Popularne posty